1logo-opel
2harley
3logo-mitsubishi
4logo-suzuki
7logo-samochody-uzywane
8logo_bit

Motor Centrum w sytuacji zagrożenia COVID-19

Motor Centrum w sytuacji zagrożenia COVID-19

Pandemia koronawirusa Covid-19 to wyzwanie, przed którym stanęło wiele branż. Dostosowując się do bardzo szybko zmieniającej się sytuacji i poziomu zagrożenia, wiele firm i instytucji podejmuje radykalne działania, aby przetrwać kolejne miesiące.  Przed tym wyzwaniem stanęliśmy również  my. Priorytetem dla nas jako pracodawcy, jest utrzymanie wszystkich miejsc pracy i zapewnienie naszym pracownikom dodatkowych form ochrony, gwarantujących ich bezpieczeństwo i dających komfort i pewność dalszego zatrudnienia. Nie sięgamy po rozwiązania jakim są zwolnienia pracowników, a do czego zostało zmuszonych wiele firm. Nasz zespół nadal pracuje w pełnym składzie, ale w skróconym wymiarze godzin.

Część naszego zespołu, głównie pracownicy biurowi, sprawnie przeszła na pracę zdalną. Osobom pozostającym na miejscu zapewniamy wzmocnione procedury ochrony zdrowia. Naszym priorytetem
w codziennej pracy jest objęcie pracowników środkami pomocy i bezpieczeństwa. Wypełniając wytyczne Głównego Inspektoratu Sanitarnego kilka razy dziennie na wszystkich stanowiskach pracy
i poczekalniach klientów przeprowadzamy skrupulatną dezynfekcję. Odkażaniu podlegają powierzchnie i przedmioty, z którymi mamy styczność. Zapewniamy każdemu pracownikowi niezbędne środki ochrony osobistej i wspólnie dbamy o przestrzeganie wszystkich, surowych wytycznych GIS dotyczących bezpiecznej pracy w zespole. Przeorganizowaliśmy prace zespołowe i zmianowe tak, by na każdej z nich dyżur miało niezbędne minimum osób, pracujących wspólnie przy zachowaniu zalecanych odległości.

Motor Centrum to nie tylko personel, ale też Klienci – zarówno stali, jak i nowi. W trosce o ich bezpieczeństwo wprowadziliśmy system zakupów zdalnych z dostawą pod drzwi. Jako dodatkowe wsparcie komunikacyjne, uruchomiliśmy infolinię dostępną pod numerem 58 321 88 90, w ramach której nasz personel udzieli informacji o przebiegu usług w trybie online lub door-to-door. Klienci oddający auto w celach serwisowania, mogą być pewni, iż przed zwróceniem go do właściciela, samochód zostanie poddany dezynfekcji i ozonowaniu. Pozostałe dostawy części i akcesoriów realizujemy na bieżąco. Część usług można zlecić online jak np. kupić lub wznowić polisę OC/AC/NV czy rozpocząć procedurę zgłaszania szkody komunikacyjnej. Aby ułatwić te procesy, przygotowaliśmy wygodne formularze i informatory oraz wprowadziliśmy możliwość szybkiej płatności online, unikając w ten sposób transakcji gotówkowych.

Motor Centrum to solidna marka, która dzięki sprawnej współpracy wewnętrznej i determinacji każdego z pracowników, stara się przetrwać ten trudny dla wszystkich czas.  Udowodnimy naszą mocną pozycję zarówno w zakresie zrównoważonego rozwoju firmy, jak i pracodawcy, dla którego zgrany zespół jest priorytetem i wielkim atutem.

Dodatkowo w ramach akcji #wspierajmysie, w celu przyspieszenia i usprawnienia działania pomocy chorym i zarażonym, przekazaliśmy Narodowemu Instytutowi Zdrowia Publicznego i innym instytucjom, model Mitsubishi ASX. Samochód zostanie wykorzystany do transportu niezbędnych materiałów, mających kluczowe znaczenie w walce z wirusem, w tym szybkim przewozie próbek laboratoryjnych. Pozostajemy w stałym kontakcie ze szpitalami zakaźnymi, które codziennie stają czoła pandemii, oczekując wsparcia z zewnątrz. Biorąc odpowiedzialność za personel medyczny poruszający się samochodem, ze swojej strony podejmujemy się regularnej dezynfekcji i ozonowaniu auta.

Właśnie teraz, bardziej niż kiedykolwiek musimy wspierać siebie nawzajem i swoje społeczności. Naszym Pracownikom, Partnerom i Klientom chcemy wysłać jasny przekaz – mogą na nas liczyć, a my dołożymy wszelkich starań, aby tak się stało.

Podziel się z innymi tym wpisem

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Aktualności

Promocje

Case study