KONSULTANT W DZIALE BDC/ CALL CENTER

Oczekujemy:

  • wykształcenia średniego lub w trakcie studiów wyższych,
  • umiejętności budowania skutecznej argumentacji handlowej,
  • umiejętności pracy pod presją czasu,
  • nastawienia na realizację określonych celów,
  • podstawowa znajomość obsługi pakietu Ms Office, programów pocztowych oraz bazy danych,
  • umiejętności organizacji swojej pracy oraz samodyscypliny,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • wysokiej kultury osobistej oraz komunikatywności,
  • dobrej dykcji i miłego głosu,
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

Zakres obowiązków:

  • zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy,
  • budowanie długoterminowych relacji z klientami,
  • dbanie o dobry wizerunek firmy,
  • aktualizacja danych w bazie,
  • sporządzanie raportów z wykonywanej pracy.

*Pakiet benefitów w postaci karty multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń grupowych oraz zajęć z j. angielskiego, dostępny po okresie próbnym.

Oferty pracy

Aplikuj na wolne stanowisko