KONSULTANT W DZIALE BDC/ CALL CENTER

Oczekujemy:

  • Wystarczy żebyś lubił rozmawiać z ludźmi,
  • Podchodził do obsługi klientów tak, jak sam chcesz być obsługiwany,
  • Znał program Excel,
  • Chciał uczyć się nowych rzeczy,
  • Był skuteczny w realizacji założonych celów,
  • Był gotowy do pracy w systemie zmianowym

Zakres obowiązków:

  • Telefoniczna obsługa połączeń przychodzących,
  • Umawianie wizyt do serwisów oraz spotkań dla handlowców,
  • Premiowana sprzedaż dodatkowych usług w rozmowie,
  • Budowanie długoterminowych relacji z klientami,
  • Aktualizacja danych w bazie,
  • Sporządzanie raportów z wykonywanej pracy.

*Pakiet benefitów w postaci karty multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń grupowych oraz zajęć z j. angielskiego, dostępny po okresie próbnym.

Oferty pracy

Aplikuj na wolne stanowisko

Kliknięcie przycisku APLIKUJ jest równoznaczne z wyrażeniem przez Ciebie zgody na przetwarzanie przez administratora tj. Motor Centrum Sp. z o.o. Twoich danych osobowych, przekazanych nam w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu rekrutacyjnym.

W przypadku zainteresowania innymi procesami rekrutacyjnymi prosimy o wyrażenie zgody: