1logo-opel
2harley
3logo-mitsubishi
4logo-suzuki
7logo-samochody-uzywane
8logo_bit

Zmiana godzin pracy

ZMIANA GODZIN PRACY

Salony sprzedaży Opel, Mitsubishi, Suzuki

[Poniedziałek – piątek] 08:00-18:00

[Sobota] 09:00-14:00

Serwis Opel, Mitsubishi, Suzuki

[Poniedziałek – piątek] 07:30-18:00

[Sobota] 09:00-14:00

Salon i Serwis Harley-Davidson Gdańsk

[Poniedziałek – piątek] 10:00-18:00

[Sobota] 09:00-14:00

 

Szanowni Państwo,

Sytuacja której doświadczamy, stawia przed nami nowe wyzwania, także te dotyczące naszej współpracy.

W Polsce, wdrożone zawczasu działania prewencyjne COVID-19, pozwoliły na taką zmianę
w organizacji pracy serwisów, dzięki której uniknęliśmy konieczności ich zamknięcia. Występują oczywiście ograniczenia w godzinach pracy serwisów, możliwe jest wydłużenie procedur serwisowych, niemniej każdy z nich działa w pełnym zakresie świadczonych usług.

Łańcuchy dostaw części zamiennych, działają bez większych zakłóceń, a zamówienia
są procesowane na bieżąco. Mamy pełną świadomość, że sprawny pojazd w tym szczególnym czasie pełni funkcję już nie tylko środka transportu, narzędzia w realizacji biznesu, ale zapewnia w wielu wypadkach bezpieczeństwo osobiste użytkownika i jemu najbliższych

  1. Pracownicy serwisów otrzymali stosowne instrukcje postępowania przy obsłudze pojazdów
    w czasie ogłoszonej pandemii Covid-19. Instrukcje te dotyczą zarówno procesu przyjęcia pojazdu, jak i jego obsługi.
  2. Nowe godziny pracy serwisów (od poniedziałku do piątku: 07:30-18:00, w sobotę: 09:00-14:00).
  3. Z oczywistych powodów chcemy ograniczyć osobisty kontakt z klientami do niezbędnego minimum. Stąd zachęcamy do wykonania możliwych działań online oraz korzystania z oferty Door-to-door.
  4. Pojazdy przed rozpoczęciem naprawy są przewietrzane i ozonowane. Staramy się to czynić także przed ich wydaniem do klienta. Jest to realizowane w ramach procedury serwisowej.
  5. Dodatkowe czynności, powodują jednak wydłużenie czasu obsługi, co mamy nadzieję, spotka się ze zrozumieniem po Państwa stronie.
  6. W ramach organizacji pracy serwisu, wprowadziliśmy nieodpłatną na terenie Gdańska usługę Door2Door.

Jednocześnie informujemy, że dokładamy starań, abyś był u nas bezpieczny.

  • Zachowujemy zalecane odległości – minimum 2 metrów
  • ozonujemy wnętrza serwisowanych samochodów oraz aut ekspozycyjnych
  • regularnie dezynfekujemy przestrzenie wspólne oraz poręcze, klamki i inne
  • rozmieściliśmy podajniki z żelem do dezynfekcji rąk
  • wprowadziliśmy usługi DOOR-TO-DOOR, dzięki którym bez konieczności wychodzenia z domu można przekazać samochód do serwisu
  • część usług można w 100% zrealizować ONLINE np. kupić lub wznowić polisę, zgłosić szkodę komunikacyjną, kupić samochód
  • wprowadziliśmy system zmianowy pracy i ograniczyliśmy w ten sposób ilość osób przebywających jednoczenie w tym samym miejscu
  • udostępniamy dodatkową przestrzeń w salonach, w której klienci mogą poczekać na odbiór swojego samochodu
  • zachęcamy do płatności bezgotówkowych oraz propagujemy szybkie płatności online

Zespół Motor Centrum

 

Podziel się z innymi tym wpisem

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Aktualności

Promocje

Case study