ZMIANA GODZIN PRACY
Salony sprzedaży Opel, Mitsubishi, Suzuki
[Poniedziałek – piątek] 08:00-18:00
[Sobota] 09:00-14:00
Serwis Opel, Mitsubishi, Suzuki
[Poniedziałek – piątek] 07:30-18:00
[Sobota] 09:00-14:00
Salon i Serwis Harley-Davidson Gdańsk
[Poniedziałek – piątek] 10:00-18:00
[Sobota] 09:00-14:00
Szanowni Państwo,
Sytuacja której doświadczamy, stawia przed nami nowe wyzwania, także te dotyczące naszej współpracy.
W Polsce, wdrożone zawczasu działania prewencyjne COVID-19, pozwoliły na taką zmianę
w organizacji pracy serwisów, dzięki której uniknęliśmy konieczności ich zamknięcia. Występują oczywiście ograniczenia w godzinach pracy serwisów, możliwe jest wydłużenie procedur serwisowych, niemniej każdy z nich działa w pełnym zakresie świadczonych usług.
Łańcuchy dostaw części zamiennych, działają bez większych zakłóceń, a zamówienia
są procesowane na bieżąco. Mamy pełną świadomość, że sprawny pojazd w tym szczególnym czasie pełni funkcję już nie tylko środka transportu, narzędzia w realizacji biznesu, ale zapewnia w wielu wypadkach bezpieczeństwo osobiste użytkownika i jemu najbliższych
- Pracownicy serwisów otrzymali stosowne instrukcje postępowania przy obsłudze pojazdów
w czasie ogłoszonej pandemii Covid-19. Instrukcje te dotyczą zarówno procesu przyjęcia pojazdu, jak i jego obsługi. - Nowe godziny pracy serwisów (od poniedziałku do piątku: 07:30-18:00, w sobotę: 09:00-14:00).
- Z oczywistych powodów chcemy ograniczyć osobisty kontakt z klientami do niezbędnego minimum. Stąd zachęcamy do wykonania możliwych działań online oraz korzystania z oferty Door-to-door.
- Pojazdy przed rozpoczęciem naprawy są przewietrzane i ozonowane. Staramy się to czynić także przed ich wydaniem do klienta. Jest to realizowane w ramach procedury serwisowej.
- Dodatkowe czynności, powodują jednak wydłużenie czasu obsługi, co mamy nadzieję, spotka się ze zrozumieniem po Państwa stronie.
- W ramach organizacji pracy serwisu, wprowadziliśmy nieodpłatną na terenie Gdańska usługę Door2Door.
Jednocześnie informujemy, że dokładamy starań, abyś był u nas bezpieczny.
- Zachowujemy zalecane odległości – minimum 2 metrów
- ozonujemy wnętrza serwisowanych samochodów oraz aut ekspozycyjnych
- regularnie dezynfekujemy przestrzenie wspólne oraz poręcze, klamki i inne
- rozmieściliśmy podajniki z żelem do dezynfekcji rąk
- wprowadziliśmy usługi DOOR-TO-DOOR, dzięki którym bez konieczności wychodzenia z domu można przekazać samochód do serwisu
- część usług można w 100% zrealizować ONLINE np. kupić lub wznowić polisę, zgłosić szkodę komunikacyjną, kupić samochód
- wprowadziliśmy system zmianowy pracy i ograniczyliśmy w ten sposób ilość osób przebywających jednoczenie w tym samym miejscu
- udostępniamy dodatkową przestrzeń w salonach, w której klienci mogą poczekać na odbiór swojego samochodu
- zachęcamy do płatności bezgotówkowych oraz propagujemy szybkie płatności online
Zespół Motor Centrum